Pełny tekst orzeczenia

Sygn. akt: KIO/UZP 380 /09

POSTANOWIENIE
z dnia 7 kwietnia 2009 r.

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Marek Koleśnikow
Członkowie: Ewa Jankowska
Agnieszka Trojanowska

Protokolant: Wioleta Paczkowska


wobec cofnięcia przed otwarciem rozprawy w dniu 7 kwietnia 2009 r. w Warszawie
odwołania wniesionego przez Spółdzielnia Inwalidów "Naprzód" w Krakowie, 31-215
Kraków ul. śabiniec 46 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, 98-300 Wieluń protestu z dnia 6 marca 2009 r.1
przy udziale wykonawcy konsorcjum Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital Serwis Sp. z
o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 zgłaszającego przystąpienie do postępowania
odwoławczego po stronie zamawiającego



postanawia:
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.

2. Nakazać Urzędowi Zamówień Publicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
Zamówień Publicznych na rzecz Spółdzielnia Inwalidów "Naprzód" w Krakowie, 31-
215 Kraków ul. śabiniec 46 kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset
złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu i zasądzić na rzecz xxx koszty
postępowania w kwocie xxx (słownie: xxx)1.

3. Kosztami postępowania obciąża xxx i nakazuje2:

1) zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych koszty w wysokości
xxx (słownie: xxx) z kwoty wpisu uiszczonego przez xxx;
2) dokonać wpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz xxx stanowiącej
xxx;
3) dokonać wpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień
Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP;
4) dokonać zwrotu kwoty xxx (słownie: xxx) z rachunku dochodów własnych
Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz xxx.

U z a s a d n i e n i e

W postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, w przetargu nieograniczonym na „kompleksowe utrzymanie
czystości w obiektach SPZOZ w Wieluniu, dezynfekcja, transport wewnątrzszpitalny””
pismem z dnia 20.03.2009 r., wykonawca Spółdzielnia Inwalidów „Naprzód”, 31-215
Kraków, ul. śabiniec 46, wniósł odwołanie od rozstrzygnięcia protestu z dnia 11.03.2009 r.
Odwołujący, pismem z dnia 30.03.2000 r. (przekazanym do Urzędu Zamówień
Publicznych za pośrednictwem faksu 03.04.2009 r.), złożył oświadczenie o wycofaniu
odwołania wniesionego w dniu 20 marca 2009 r.

Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 zd. 2 oraz art. 191
ust. 1 zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007
r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz.
1505), postanowiła postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie umorzyć.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Izba nakazała zwrot na
rzecz Odwołującego kwoty 13 500 zł 00 gr, stanowiącej 90 % uiszczonego wpisu.

Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220,
poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505) na niniejsze postanowienie w terminie 7 dni od dnia jego
doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
do Sądu Okręgowego w Sieradzu.

Przewodniczący:
………………………………

Członkowie:
………………………………

………………………………











_________
* niepotrzebne skreślić

Ma zastosowanie w przypadku cofnięcia odwołania przed otwarciem rozprawy.

Ma zastosowanie w przypadku cofnięcia odwołania po otwarciu rozprawy.