Sygn . akt KIO 1171/13
Sygn. akt: KIO 1171/13
POSTANOWIENIE
z dnia 28 maja 2013 r.
Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Renata Tubisz
Protokolant: Natalia Dominiak
po rozpoznaniu na posiedzeniu z udziałem stron oraz uczestnika postępowania
odwoławczego w dniu 28 maja 2013 r. odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej w dniu 17 maja 2013 r. przez odwołującego: CA Consulting S.A. Al.
Jerozolimskie 81; 02-001 Warszawa w postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego:
Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie ul.
Sobieskiego 7A; 42- 200 Częstochowa
przy udziale wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia CompuGroup Medical
Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; ul. Do Dysa 9; 20-148 Lublin
zgłaszającego swoje przystąpienie do postępowania odwoławczego o sygn. akt: KIO
1171/13 po stronie odwołującego
postanawia:
1. umorzyć postępowanie odwoławcze
2. nakazać Urzędowi Zamówień Publicznych zwrot z rachunku bankowego na rzecz CA
Consulting S.A. Al. Jerozolimskie 81; 02-001 Warszawa kwoty 15.000,00 zł.(słownie:
piętnaście tysięcy złotych).
Sygn . akt KIO 1171/13
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. 113, poz. 759 ze zm.) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Częstochowie
Przewodniczący: ……………
Sygn . akt KIO 1171/13
U z a s a d n i e n i e
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy „Wdrożenia e-usług
medycznych poprzez rozbudowę systemów informatycznych Wojewódzkiego Zakładu Opieki
Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą”
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w dniu 08.05.2013r. pod poz. 2013/S 089-151377 w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Odwołanie zostało złożone w dniu 17.05.2013r. i dotyczyło żądania nakazania
zamawiającemu modyfikacji postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pismem z dnia 27 maja 2013r. doręczonym za pośrednictwem faksu zamawiający uwzględnił
w całości zarzuty przedstawione w odwołaniu wnosząc jednocześnie o umorzenie
postępowania i zniesienie kosztów postępowania odwoławczego wzajemnie.
Po stronie zamawiającego żaden wykonawca w trybie art. 185 ust.2 ustawy PZP nie zgłosił
przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Izba na podstawie art.186 ust.2 ustawy PZP umorzyła postępowanie odwoławcze.
O kosztach orzeczono stosownie do wyniku sprawy zgodnie z art. 192 ust. 9 i 10 z
zastrzeżeniem art.186 ust.6 pkt 1) ustawy i § 5 ust.1 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 15 marca 2010r. w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od
odwołania oraz rodzaju kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.
U. 2010r. Nr 41 poz. 238) dokonując zwrotu odwołującemu kwotę uiszczonego wpisu od
odwołania w wysokości 15.000,00 złotych.
Przewodniczący: ……………