Pełny tekst orzeczenia

Sygn. akt: KIO 1977/17
POSTANOWIENIE
z dnia 29 września 2017 r.

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Jolanta Markowska

wobec cofnięcia w dniu 28 września 2017 r., przed otwarciem rozprawy, odwołania wniesionego do
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu w dniu 19 września 2017 r. przez wykonawcę: MVS
Sp. z o.o., ul. Bielska 49, 43-190 Mikołów w postępowaniu prowadzonym przez
zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej,
ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna,

postanawia:

1. umarza postępowanie odwoławcze,
2. nakazuje zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz
wykonawcy: MVS Sp. z o.o., ul. Bielska 49, 43-190 Mikołów kwoty
6 750 zł 00 gr (słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych zero groszy),
stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.

Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) na niniejsze postanowienie - w terminie
7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Lublinie.

Przewodniczący: ………………….…

Sygn. akt: KIO 1977/17
U z a s a d n i e n i e
W dniu 28 września 2017 r., tj. na sześć dni przed terminem posiedzenia, odwołujący
się wykonawca: MVS Sp. z o.o., z siedzibą w Mikołowie złożył do Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej pismo z dnia 28 września 2017 r. zawierające oświadczenie Odwołującego
o wycofaniu odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 19
września 2017 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez
zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej w przedmiocie:
„DOSTAWA LAMPY DO TOMOGRAFU Optima CT520 GE dla SPZOZ w Łęcznej -
powtórka”.
Uwzględniając powyższe, działając na podstawie art. 187 ust. 8 oraz art. 192 ust. 1
zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Izba umorzyła
postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie.

Na podstawie art. 187 ust. 8 zd. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz
§ 5 ust. 1 pkt 3 lit. a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r.
w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów
w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. nr 41, poz. 238),
Izba orzekła o dokonaniu zwrotu na rzecz Odwołującego z rachunku bankowego Urzędu
Zamówień Publicznych 90 % kwoty uiszczonej tytułem wpisu od odwołania.



Przewodniczący: …………….…….…